Mobilgrease 28 to w pełni syntetyczny, znakomitej jakości, wielofunkcyjny smar, odporny na wymywanie wodą, przeznaczony do pracy w ekstremalnych warunkach. Polecany w lotnictwie oraz do łożysk wysokoobrotowych. Wybrane zalety i możliwe korzyści - Perfekcyjne zabezpieczenie przed zużyciem ciernokorozyjnym i korozją. - Olej bazowy o niskiej trakcji. - Wysoki wskaźnik lepkości i brak parafin w olejach bazowych. - Właściwości EP. - Zgodność z innymi smarami na bazie oleju mineralnego. - Znakomita odporność na wymywanie wodą. - Wysoka stabilność termiczna i utleniania. Zastosowania Mobilgrease 28 został zaprojektowany do smarowania łożysk ślizgowych i tocznych przy małych i dużych prędkościach, wypustów, śrub, przekładni ślimakowych oraz innych mechanizmów, gdzie wymagana jest redukcja tarcia, niskie zużycie i niskie straty smaru. Zalecany zakres temperatur eksploatacyjnych to -55° do 180°C, z zachowaniem odpowiednich interwałów dosmarowania. Olej jest także zalecany do smarowania przemysłowego, włączając łożyska kulkowe lub toczne zamknięte lub wymienne, gdzie występują ekstremalne temperatury, wysokie prędkości lub odporność na wymywanie wodą. Typowe zastosowania to między innymi: Łożyska przenośników Małe łożyska alternatora pracujące w temperaturach ok. 177°C Specyfikacje i dopuszczenia
Typowa charakterystyka fizykochemiczna
Źródło: www.mobil.pl